ماسک مرطوب کننده سفیده تخم مرغ و ماست
نوشته شده توسط : پلیکا

ماسک سفیده تخم مرغ ؛ گلاب و لیمو و ماست ...

ماسک ضد پیری: مواد: سفیده تخم مرغ و زردچوبه روش: سفیده تخم مرغ را آنقدر هم زنید تا کاملا کف کند، به اندازه نوک قاشق زردچوبه اضافه نمایید و پس از مخلوط نمودن این دو ماسک را روی پوست صورت خود استفاده نمایید. همانطور که می دانید سفیده تخم مرغ به آن بخش از تخم مرغ گفته می‌شود که وظیفه نگهداری و محافظت از زرده یا رویان را در تخم مرغ به عهده دارد؛ بنابراین این ماده سرشار از مواد معدنی و آلی عالی برای پوست است. همان‌طور که می‌دانید در بسیاری از موارد عامل جوش صورت باکتری‌هایی هستند که یا به طور طبیعی در پوست حضور دارند یا به دلیل آلودگی‌های محیطی روی پوست تکثیر می‌شوند.

استفاده از سفیده تخم مرغ: سلامتی و زیبایی کم هزینه سفیده تخم مرغ خواص قابض دارد، یعنی اینکه منافذ باز پوست را کاهش می دهد و التهاب و قرمزی پوست را از بین می برد. سفیده تخم‌مرغ از نظر فیزیولوژی به آن قسمت از تخم‌مرغ گفته می‌شود که غیربارور است و برای محافظت از زرده یا همان جنین تخم‌مرغ در نظر گرفته شده است. اگر هنوز جوش‌های فعال و قرمز دارید هم این ماسک برای درمان بسیار مفید است؛ چراکه آبلیمو به تنظیم چربی پوست و پاکسازی پوست بسیار کمک می‌کند. با وجود اینکه بیشترین میزان مواد مغذی تخم مرغ در قسمت زرده آن قرار دارد، اما سفیده آن نیز برای مراقبت از سلامتی و زیبایی بسیار موثر است.

با استفاده از چند ماده طبیعی دیگر مانند آبلیمو، عسل یا ماست می‌توانید انواع ماسک‌ سفیده تخم مرغ خانگی را به آسانی تهیه کنید. از آنجایی که سفیده تخم مرغ حاوی پروتئین است یک مرطوب کننده طبیعی و فوق العاده برای پوست محسوب می شود و خشکی آن را از بین می برد. این ماده در طول دوره رشد رویان، مواد مغذی مورد نیاز آن را تأمین می‌کند و بنابراین سرشار از ویتامین‌ها، مواد آلی و معدنی است. اکنون سفید تخم مرغ را با حالت دورانی به روی پوست صورتتان بمالید و اجازه دهید تا برای مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوستتان باقی بماند. این سطح از لایه‌برداری آنقدر ملایم و در عین حال موثر است که شما می‌توانید هفته‌ای یکبار هم، آن را با خیال راحت انجام دهید.

 

10 ماسک سفیده تخم مرغ که باید در خانه تست کنید!

بسیاری از محصولات موجود در بازار، مانند مرطوب کننده‌ها، محصولات مراقبت از پوست و نرم کننده‌ها حاوی روغن آووکادو هستند؛ زیرا این گیاه منبع فوق العاده‌ای از مواد مغذی مهم است که به رطوبت‌رسانی پوست کمک می‌کنند.

ماسک صورت خانگی و ارگانیک نه تنها روشی ارزان تر از ماسک های شیمیایی برای پوست شماست، بلکه سبب می­‌شود در زمان کوتاه تر و همچنین بدون رسیدن هرگونه مواد نگه­دارنده مضر و اسانس ها، به زیبایی پوست خود رسیدگی کنید.

نیمرو، املت، تخم مرغ پخته یا عسلی… همه انواع مختلف پخت تخم‌مرغ هستند و همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید انواع بسیار متنوعی از ماسک‌های پوستی از ترکیب تخم‌مرغ و مواد دیگر قابل تهیه می‌باشد.

 

معرفی ۶ ماسک سفیده تخم مرغ و فواید آن

ابتدا ماسک تخم مرغ را به روشی که در مطلب قبل گفته شد تهیه کنید سپس آن را بر روی پوست صورت خود بزنید و در مرحله بعدی بعد از اینکه صورتتان را با سفیده تخم مرغ به خوبی پوشش دادید یک دستمال کاغذی بر روی صورت خود قرار دهید و بعد از ۲۰ دقیقه دستمال کاغذی را از روی صورت خود بردارید و صورتتان را با آب گرم بشویید. سفیده تخم مرغ در ظرفی مناسب  قرار دهید سپس آب یک عدد لیموی تازه را به خوبی بگیرید و به سفیده تخم مرغ اضافه کنید و آن ها را آنقدر هم بزنید تا به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند سپس آن را به مدت ۳۰ دقیقه بر روی پوست تمیز صورت خود قرار دهید. ترکیب ین ماسک نیز موجب پاکسازی و مرطوب کنندگی پوست می گردد که استفاده از آن برای افراد دارای پوست های حساس و ترکیبی مناسب می باشد و به دلیل جوانی و درخشان شدن پوست به عنوان ماسک ضد پیری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

با استفاده از سفیده تخم مرغ می توانید انواع ماسک سفیده تخم مرغ را بدون صرف هزینه اضافی در منزل تهیه کنید و به صورت طولانی مدت و مداوم برای پوست خود استفاده کنید تا تاثیر خودش را بر روی پوست صورتتان بگذارد. توجه داشته باشید که ماسکهای طبیعی را باید بر روی پوست کاملا تمیز خود قرار دهید در این بخش از سلامت پوست ماسکهای متفاوت سفیده تخم مرغ مفید برای پوست صورت را به شما عزیزان معرفی می کنیم. لازم است بدانید روغن آووکادو پاکسازی پوست، رفع خطوط چین چروک موثر می باشد و مرطوب کننده ای عالی به شمار می رود و به بهبود آفتاب سوختگی نیز کمک می کند. در این مجموعه از آرایش و زیبایی شما را با طرز تهیه ماسکهای سفیده تخم مرغ آشنا ساختیم که امیدواریم این ماسکها برای درمان پوست شما موثر واقع شوند.

ابتدا سفیده تخم مرغ را از زرده آن جدا کنید سپس ماست را به سفیده تخم مرغ بیافزایید و آن ها را آنقدر هم بزنید تا به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند. این ماسک برای رفع جوش صورت و حذف چربی اضافی پوست و آکنه و از بین بردن چین و چروک های پوست و تنگ شدن منافذ پوست بسیار مفید است. از آووکادو که سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی همچون فسفر، آهن، مس، پتاسیم و منیزیم است در تهیه این ماسک استفاده می شود. سفیده تخم مرغ، برای درمان بیماری آکنه بسیار مفید است در ادامه مطلب شما را با طرز استفاده این ماسک آشنا می کنیم. ماسکهای طبیعی بهترین روش برای درمان بیماری های پوستی شما می باشند و هیچ نوع ضرری را به پوست شما وارد نمی کنند.

 

ویکی‌ پدیا ، دانشنامه آزاد

این ماسک در صورت سازگاریبا پوست شما می توانید روشی بسیار موثر و راحت برای از بین بردن جوش ها باشد, برای تهیه نمودن این ماسک کافی است که کمی جوش شیرین را با آب مخلوط نموده وو بعد از تمیز کردن پوست صورت این ماسک را بر روی Geschätzte Lesezeit: 4 min. ماسک سفید کننده تخم مرغ ,ماسک سفیده تخم مرغ و خاک رس برای جوان سازی پوست,ماسک سفیده تخم مرغ برای جوش های سر سیاه ,ماسک ماست و سفیده تخم مرغ,ماسک سفیده تخم مرغ و زردچوبه,ماسک سفیده تخم مرغ برای پوست. سفیدی یا روشن بودن پوست معیاری برای معرفی زیبایی چهره شما نیست و هر کسی در هر جایی از دنیا می‌تواند زیبایی منحصر به فردی با رنگ و لعابی متفاوت داشته باشد.

Featuring free WiFi, a children’s playground and a sun terrace Booking · Cancellation · No Booking Fees · 24/7 Customer TypeHotels, Apartments, Villas, Hostels, Resorts, B&BsNo Booking Fees · Book Now · Book for Tomorrow · Book for Tonight. 02 · قطعا برای همه افراد شادابی و زیبایی پوستشان اهمیت بسیاری دارد و دوست دارند وقتی جلوی آینه می‌روند از تماشای خودشان لذت ببرند. ماسک برای سفید شدن پوست و جلوگیری از افتادگی آن با گلاب و نشاسته نشاسته باعث سفید شدن پوست می شود و از افتادگی آن جلوگیری می کند. با استفاده از این ماسک طبیعی و خانگی می‌توانید به سادگی مشکل افتادگی پوست خود را برطرف کنید و پوستی روشن و شفاف داشته باشید. زمانی که بحث سلامتی یا زیبایی پیش می آید ؛ برخی از مواد غذایی که در آشپزخانه یافت می شوند بسیار مغذی هستند و بلافاصله می (260).

این همچنین به شما کمک می کند تا لکه ها و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه را برطرف کرده و به پوست تان یکنواخت دهید. همچنین روش های استفاده از سفیده تخم مرغ برای پوست و زیبایی با توضیحات کامل در اختیارتان قرار گرفته است. ماسک “روشن کننده پوست” به خصوص ماسک های طبیعی و خانگی برای زیبایی و شفافیت پوست صورت فوق العاده هستند. مواد لازم – عصاره خیار – یک سفیده تخم‌مرغ – آب‌لیمو – روغن ویتامین‌ایGeschätzte Lesezeit: 5 min. ماسک سفیده تخم مرغ و ماست می تواند به عنوان یک مرطوب کننده برای پوست استفاده شود. ماسک سفیده تخم مرغ ؛ گلاب و لیمو و ماست برای روشن شدن پوست و جای جوش همگی در سایت.

ماسک ها موادی هستند که معمولاً از محصولات طبیعی تهیه می شوند و برای پاکیزه کردن.

5 ماسک سفیده تخم مرغ و معجزه آن بر روی پوست صورت

در مطلب ارائه شده شما را با طرز تهیه ۵ نوع ماسک سفیده تخم مرغ برای درمان و رفع بسیاری از بیماری ها و آسیب های پوستی آشنا کردیم که امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد و با یادگیری این بخش آموزشی بتوانید در منزل این نوع ماسک را متناسب با نوع نیاز و پوستتان تهیه نمایید تا در جوان سازی و زیبایی پوست خود قدمی بردارید. از سفیده تخم مرغ می توان به عنوان ماسک صورت برای پوست چرب، پوست خشک و نرمال استفاده نمود، همچنین ترکیبات مختلف آن می تواند به عنوان ماسک دور چشم نیز مورد استفاده قرار بگیرد که باید اصول استفاده از آن را یاد بگیرید. این نوع ماسک برای رفع و حذف جوش های سر سیاه و سر سفید پوست بسیار مفید می باشد چرا که ناخالصی ها و آلودگی های موجود در منافذ پوست را از بین برده و باعث می شود که پوست عاری از جوش و کاملا تمیز گردد.

این نوع ماسک برای از بین بردن و رفع آکنه بسیار تاثیر گذار می باشد چرا که عسل یک ماده مغذی پرخاصیت می باشد که در کاهش تورم و التهاب پوستی و هم چنین بهبود پذیری آسیب های پوستی نقش موثری دارد. تخم مرغ علاوه این که سرشار از پروتئین می باشد و یک ماده غذایی بسیار مفید و پرخاصیت محسوب می شود، می تواند به عنوان یک ماسک طبیعی خانگی در جهت پاکسازی پوست نیز مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به کاربرد بی نظیر این نوع ماسک برای تمامی پوست ها شما می توانید با توجه به پوست خود یک نوع از آن را در منزل تهیه نمایید و برای زیبایی و جوان سازی پوست خود از آن استفاده نمایید. در صورتی که تمایل دارید با دیگر ماسک ها برای انواع پوست آشنا شوید پیشنهاد می کنیم بر روی ماسک صورت کلیک نمایید و از به روزترین و کامل ترین مطالب ما دیدن نمایید.

بعد از آن اسکراب را به صورت حرکات دایره ای مانند به آرامی به منظور از بین بردن سلول های مرده پوست و کاهش چربی اضافه بر روی پوست صورت خود بمالید. در صورتی که پوست شما دارای چربی اضافه می باشد و دچار چین و چروک شده است با استفاده از این ماسک می توانید باعث جوان سازی و شفافیت پوست خود شوید. در مرحله اول ابتدا در یک ظرف سفیده تخم مرغ ها را بریزید و سپس ماست را به آن اضافه نمایید و به خوبی هم بزنید تا به طور کامل با یکدیگر مخلوط شوند. برای تهیه این نوع ماسک سفیده تخم مرغ به شکر نیاز دارید که تاثیر زیادی در اسکراب صورت دارد و موجب حذف ناخالصی ها از روی پوست می گردد. این نوع ماسک طبیعی به دلیل نداشتن چربی اضافی برای پوست های چرب بسیار موثر می باشد و در واقع به نوعی یک لایه بردار قوی محسوب می شود.

 

ماسک سفیده تخم مرغ برای روشن شدن پوست و درمان جای جوش

طرز تهیه این ماسک بسیار ساده بوده و تنها کافی است تا تا یک عدد سفیده تخم مرغ را در ظرفی به خوبی هم بزنید و یک چهارم قاشق غذاخوری آووکادو له شده را با یک قاشق غذاخوری شیر و یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. ماسک ها نه تنها برای درمان افرادی با مشکلات پوستی مفید است بلکه می توان با داشتن پوست سالم هم از ماسک ها به عنوان یک راهکار مؤثر در پیشگیری از بروز لک ها، چین و چروک ها، جوش ها و غیره استفاده کرد. همان طور که می دانید غدد موجود در پوست، مسئول ترشح چربی پوست هستند و در وضعیت های مختلف نظیر خشک شدن بیش از اندازه سطح پوست و یا کم آبی سلول های بدن، تحریک شده و به تولید چربی بیشتر می پردازند.

برای به کاربردن ماسک سفیده تخم مرغ پس از هم زدن سفیده تخم مرغ با استفاده از یک براش یا پد، پوست صورت و یا ناحیه گردن را به خوبی با ماسک بپوشانید و اجازه دهید تا سفیده تخم مرغ روی پوست خشک شود. بسیاری از افراد، صرف هزینه های زیاد برای خرید ماسک ها را بهانه می کنند و این در حالی است که می توان با مواد اولیه موجود در خانه، ماسک های مفیدی برای جوان‌سازی و زیبایی پوست ساخت. زردچوبه با دارا بودن آنتی اکسیدان قوی مواد درون خود آسیب های پوستی ناشی از عوامل محیطی نظیر اشعه ماوراء بنفش خورشید را درمان کرده و روند پیری پوست را به تعویق می اندازد. از دیگر ماسک های ترکیبی مفید با سفیده تخم مرغ جهت رفع جوش می توان به ماسک سفیده تخم مرغ به همراه عسل و جوانه گندم و یا ماسک سفیده تخم مرغ و لیمو و غیره اشاره کرد.

در ساخت بسیاری از ماسک ها از سفید تخم مرغ استفاده می شود چراکه آمینو اسیدهای موجود در سفیده تخم مرغ، تأثیر زیادی روی شفافیت و جوان‌سازی سلول های پوست دارد. سفیده تخم مرغ یک ماده شفاف ژله مانند بوده که دارای مواد مغذی و ویتامین های زیادی از جمله کلسیم، فولات و منیزیم به همراه مقادیر بالایی پروتئین می باشد. سلنیوم موجود در سفیده تخم مرغ به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی به ترمیم پوست در مواجهه با انواع آسیب ها همچون اشعه های مضر خورشید می پردازد. می توان به راحتی با مواد اولیه موجود در منزل، انواع مختلف از ماسک های خانگی را ساخت و با صرف کمترین هزینه به مراقبت از پوست خود پرداخت.

 

7 ماسک سفیده‌ تخم مرغ برای داشتن پوستی درخشان

بسیاری از محصولات موجود در بازار، مانند مرطوب کننده‌ها، محصولات مراقبت از پوست و نرم کننده‌ها حاوی روغن آووکادو هستند؛ زیرا این گیاه منبع فوق العاده‌ای از مواد مغذی مهم است که به رطوبت‌رسانی پوست کمک می‌کنند. ماست فواید بسیاری برای پوست داشته و دارای اسید لاکتیک است که به خوبی و آرامی پوست را لایه برداری کرده و هم‌چنین با بستن منافذ، خطوط و چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد. باید بدانید که روغن آووکادو مرطوب کننده‌ی فوق العاده‌ای بوده، به از بین بردن خطوط چین و چروک کمک کرده و پوست را پاک می‌کند و آفتاب سوختگی را بهبود می‌بخشد. هم‌چنین این میوه منبع سرشاری از ویتامین‌ها و مواد معدنی است که خواص درمانی مهمی داشته و می‌توانند موجب مرطوب کنندگی پوست شوند (87% هلو از آب تشکیل شده است).

برای استفاده از سفیده تخم مرغ در ماسک‌های صورت به یاد داشته باشید که سفیده‌ی تخم مرغ را همیشه به خوبی هم بزنید (با این کار حالت خامه‌ای پیدا می‌کند). یک تخم مرغ حاوی 69 پروتئین متفاوت است که همگی آن‌ها خاصیت جادویی در از میان بردن خطوط چین و چروک داشته و خطوط عمیق را موقتاً محو می‌کنند. اگر پوستتان کمی آسیب دیده و یا ملتهب است، این ماسک که از ترکیب سفیده‌ی تخم مرغ، عسل و ماست به دست می‌آید، برای آن بسیار عالی خواهد بود. ماست دارای کمی خاصیت روشن کنندگی است و اگر به طور مرتب از آن استفاده کنید، بی‌رنگی پوست، لک‌های پیری و لکه‌ها را کاهش می‌دهد.

همه‌ی موادی که برای تهیه ماسک صورت نیاز دارید تا به شما برای جوان و زیباتر به نظر رسیدن کمک کنند، در آشپزخانه‌تان وجود دارند. ماست را می‌توان برای تمامی انواع پوست‌ها، به خصوص پوست افراد سالخورده استفاده کرد؛ زیرا حاوی مقادیر بالایی اسید لاکتیک است. پس اکنون که معجزه‌ی این ماده را شناخته‌اید، سوال بعدی این است که چگونه از آن به بهترین روش برای مراقبت از پوست استفاده کنیم. اگر یک بار در روز از این ماسک تخم مرغ استفاده کنید، باعث درخشندگی پوست شده و همیشه نتایج خوبی برایتان به همراه خواهد داشت. زمانی که آووکادو با سفیده‌ی تخم مرغ مخلوط می‌شود، ترکیبی قدرتمند به وجود می‌آید که پوست را سفت و مرطوب می‌کند.

 

منبع





:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: